!!!

Ponudila 27 sati seksa u dobrotvorne svrhe
Prostitutka iz Čilea na dražbi je ponudila 27 sati seksa kako bi pomogla humanitarnoj akciji prikupljanja novca za siromašnu djecu sa smetnjama u razvoju.
Inače, radi se o već tradicionalnoj, predbožićnoj humanitarnoj akciji u kojoj svake godine sudjeluju i mnoge poznate osobe kako bi se za siromašnu djecu s poteškoćama u razvoju skupilo što više novca.


Nakon neobične donacije Maria Carolina je preko noći  postala slavna u toj konzervativnoj katoličkoj državi gdje je prostitucija inače legalna – našla se na naslovnicama novina, a gostovala je i u nekoliko tv emisija.
"Već sam povukla svoju ponudu s dražbe jer je jedan od mojih klijenata platio tih 27 sati ljubavi. Njemu se to činilo kao dobro djelo, a ja sam skupila oko 4.000 dolara za djecu", rekla je Maria Carolina.
Organizator Mario Kreutzberger rekao je kako ne želi ohrabrivati nemoralne ‘aktivnosti’, no i da će prihvatiti njezin doprinos. 
Maria Carolina, koja se inače oglašava na internetu, samo je kratko komentirala da nema ništa loše u onome što ona čini.

"Bit će donatora čiji je novac puno ‘prljaviji’ i sumnjivijeg porijekla od mojeg. Jedino što sam ja učinila jest to da sam s time izašla u javnost", rekla je mlada Čileanka.

senad91
Hmmmm šta da napišem, pa eto društven pricljiv,ponekad malo dosadan al et to je prolazno,hehe...ma najbolje pitajte sami Tvrtko_1@hotmail.com

10 komentara

Komentariši